65daysofstatic

Britská hudební skupina 65daysofstatic se dala dohromady původně jako trio v roce 2001. Pokud se dá věřit zkazkám kolujícím o založení 65daysofstatic, kapela vznikla coby projekt, jehož cílem bylo natočit soundtrack k nevydanému filmu Johna Carpentera Stealth Bomber pojednávajícím o 65 statických dnech následujících po globálním zhroucením veškeré infrastruktury a komunikace na Zemi. Ať už tomu bylo skutečně takto nebo jsou důvody zformování 65dos úplně někde jinde, jedno je jisté - světová alternativní scéna se se vznikem téhle žánrově těžko zařaditelné party rozrostla o interesantní instrumentální projekt, který je schopen s každou další nahrávkou bořit teze o zacyklení a neinvenčnosti současné (nejen) alternativní scény.

Potvrdilo to už debutové album The Fall of Math (2003), průlomový singl Retreat! Retreat! i následující dvě alba One Time For All Time (2005) a The Destruction of Small Ideas (2007), která hodně po svém pracovala s fenoménem post-rocku a 65dos katapultovala do první ligy současné alternativy. Následující, zatím poslední řadovka We Were Exploding Anyway (2010) se pak nesla mimo jiné v duchu definitivního vymanění se z pro mnohé už trochu vyčpělé a omezující post-rockové škatulky a otevření se dalším vlivům, především pak těm z ranku progresivní elektroniky. Nejenže tento krok opět posunul 65dayofsstatic na jejich cestě k co největší rozmanitosti a originalitě, ale stal se také dalším aspektem, jež dělá z koncertů 65dos zážitek z kategorie výjimečných a neopakovatelných. Energie a emoce, které z kapely srší na pódiu, pobláznily fanoušky alternativy od Británie až po Japonsko.

Celý popis umělce

Profese

Kapela/Hudebník/Hudebnice



Akce

Nikde nic? Zkuste někoho jiného z nabídky našich umělců.

Popis umělce

Britská hudební skupina 65daysofstatic se dala dohromady původně jako trio v roce 2001. Pokud se dá věřit zkazkám kolujícím o založení 65daysofstatic, kapela vznikla coby projekt, jehož cílem bylo natočit soundtrack k nevydanému filmu Johna Carpentera Stealth Bomber pojednávajícím o 65 statických dnech následujících po globálním zhroucením veškeré infrastruktury a komunikace na Zemi. Ať už tomu bylo skutečně takto nebo jsou důvody zformování 65dos úplně někde jinde, jedno je jisté - světová alternativní scéna se se vznikem téhle žánrově těžko zařaditelné party rozrostla o interesantní instrumentální projekt, který je schopen s každou další nahrávkou bořit teze o zacyklení a neinvenčnosti současné (nejen) alternativní scény.

Potvrdilo to už debutové album The Fall of Math (2003), průlomový singl Retreat! Retreat! i následující dvě alba One Time For All Time (2005) a The Destruction of Small Ideas (2007), která hodně po svém pracovala s fenoménem post-rocku a 65dos katapultovala do první ligy současné alternativy. Následující, zatím poslední řadovka We Were Exploding Anyway (2010) se pak nesla mimo jiné v duchu definitivního vymanění se z pro mnohé už trochu vyčpělé a omezující post-rockové škatulky a otevření se dalším vlivům, především pak těm z ranku progresivní elektroniky. Nejenže tento krok opět posunul 65dayofsstatic na jejich cestě k co největší rozmanitosti a originalitě, ale stal se také dalším aspektem, jež dělá z koncertů 65dos zážitek z kategorie výjimečných a neopakovatelných. Energie a emoce, které z kapely srší na pódiu, pobláznily fanoušky alternativy od Británie až po Japonsko.